lördag 22 november 2008

Wow vilken svenskdag !!

Skidtokig som jag är så har jag naturligtvis suttit klistrad framför tv`n i dag och det var ju en mycket angenäm upplevelse !! Både Charlotte Kalla och Marcus Hellner VANN första världscuptävlingen !! Otroligt roligt för dem. Gud vad de sliter i spåren. Marcus Hellner var HELT slut när han kom i mål och fick ta en sväng in till läkaren, men såg fantastiskt glad ut när han hoppade upp på prispallen.

I kväll ska jag ner till några grannar och kolla på dansbandskampen. Hejar ju så klart på Larz Kristerz eftersom jag är född i Älvdalens kommun.......De är ju hur coola som helst ! RÖSTA PÅ NU !!

Har bakat cupcakes för fösta gången, som jag tänkte ta med till fikat. Gjorde med hallon och citronfyllning. Ska bli spännande att smaka om de blev smarriga !


Inga kommentarer: