lördag 15 november 2008

Lena & Orup

I kväll bär det av mot leksand för att titta på konsert med Lena och Orup. Jag tar med mig Victoria och Viktoria dit. Det ska bli roligt. Har inga som helst förväntningar än, så det blir en överraskning att se om konserten är bra eller dålig. Skulle egentligen åkt med Jessica och Linda, men Jessica hade dubbelbokat och har åkt till Ullared den här helgen. Vi får väl se vad som var roligast Jessica....Ullared v/s Leksand....... ????

Har kämpat den här veckan med att Alva ska ta flaskan så att hon kan käka ur den när jag är borta. Det har väl gått sådär..... Är envis och vill helst inte suga på den ,trots att det är samma "mat" som hon äter i vanliga fall. Jag tror dock att hon kommer få i sig lite i alla fall. Det blir ju förhoppningsvis bara 1 matning. Får "tanka" henne rejält innan jag åker.......
I går kväll var vi hos våra vänner Håkan och Katrin och såg på Idol och snackade. Trevligt att umgås med dem. De har gjort så fint i sitt kök och även lagt nytt golv i hela huset. Jag blir alltid så motiverad att göra om hemma när jag har varit hos nån som har renoverat. Vill göra om kök, toa, köpa nya soffor m.m Får väl bli nån gång när vi har vunnit pengar. Har skickat in på postkodlotteriet nu....Är det pensionärsvarning ?? Har i alla fall en chans att vinna om man HAR lotter, dessutom går det till välgörande ändamål ! Hoppas vi vinner nåt kul !!!!
Ha en trevlig lördagkväll

Inga kommentarer: