söndag 9 november 2008

Aloe vera party !

I morse firade vi Uffe med lite farsdagspresenter. Barnen hade köpt lite småsaker och ritat lite. Han blev jätteglad !! Ringde även min egen pappa och grattade på fars dag.
På e.m har jag varit hos min kompis Anna A på aloevera party med inriktning på fötter. Vi hade en mysig timme där vi tog hand om våra fötter och fick information om produkterna av Annas kusin Maria. Köpte en dagkräm och ett lypsyl som verkade jättebra. Bokade även in att jag ska ha en visning hemma hos mig efter jul och då ska hon fokusera på ansiktsprodukter. Ska bli roligt att prova lite nya grejer ! Då är ni välkomna till mig ! Berättar när det blir lite senare....
Har nyss pratat med min goa vän Jessica i över 1 timme i telefonen. Vi pratar inte så ofta men när vi väl pratar blir det länge !! Tycker så mycket om dig vännen !!

Nu ska jag ringa hem Victoria från sin kompis och sen blir det lite läsning innan hon ska lägga sig. Filip och Uffe och 2 kompisar är på bio och tittar på nya Bondfilmen. Kul för Filip att bara få gå med grabbarna. Själv ska jag lägga mig framför " Ensam mamma söker" och kolla på lite romantik....
Kram på er vänner !

Inga kommentarer: