torsdag 27 november 2008

Lyckad träff !

Wow vilket gulligt litet par. William och Alva ligger och håller varandra i hand !!
Alva och Alma i en djup konversation...undrar vad de pratar om ??

Hade en jättetrevlig träff med jobbarkompisarna i går. Vi blev 6 mammor och 6 bebisar, för alla kunde inte komma tyvärr, men vi ska väl träffas flera gånger hoppas jag. Anna bjöd oss på fika och jättegod kräftsoppa.Tusen tack Anna !! Vi satt och snackade om allt möjligt...mest bebissnack. Det blir ju lätt så när alla har barn. Himla kul att träffas i alla fall.

Vi har haft besök av barnens farmor och farfar några dagar. De har varit ner och julhandlat lite samtidigt som de hälsade på oss. Kul med lite ""särnabesök"! De åkte hem på förmiddagen i dag och efter det har jag och Uffe varit ner på stan en sväng och sen har jag varit på massage igen. Känner mig väldigt mjuk i ryggen just nu, men jag behöver nog gå några gånger till för att få bort allt det onda. Mats Kristoffers är duktig på att massera. Kan rekommendera honom. Han har egen firma här i Falun.

Uffe drog i väg upp till Lugnet nu för årets första skidtur......Får se hur han ser ut när han kommer hem. Antar att det var ganska jobbigt !
Själv ska jag gå och lägga mig i soffan och kolla på "Himlen kan vänta". Så sorgligt men tänkvärt program !!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att du hann fånga ögonblicket! Ser de inte lite ertappade ut vårt lilla kärlekspar ? /A