tisdag 11 november 2008

Powerwalk !!

I dag har jag gjort ett riktigt träningspass. Jag, Uffe och barnen tog en lång promenad in till lasarettet och tränade 1 timme nere i gymet och sen tog vi en lång promenad hem igen. Det är så skönt att röra på sig. Synd bara att det inte blir oftare, men nu j-lar ska jag fortsätta. Nån som hört det förr från mig ?? ;))
När vi kom hem kom våra vänner Anna,Peter och Hilda förbi på en fika. De förbrända kalorierna kom direkt tillbaka i kroppen !! Gott med fika....Gottigottgott !! Men det känns ju lite bättre att äta sånt när man har rört på sig innan....................
På kvällningen har jag och Victoria gjort ett ryck och kastat grejer, städat och möblerat om hennes rum. Det blev riktigt mysigt och det var en nöjd tjej som kröp ner i sängen i sitt nystädade rum. Hon är fenomenal på att spara på diverse olika grejer i diverse olika burkar, lådor, väskor etc. Blandar allt hej vilt ! En hel påse med "skräp" blev det i alla fall.

Vad kul att det blir fler och fler besökar på bloggen. Kom i håg att skriva nåt alla som är in och läser !!!
Puss och kram och nattinatti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är bara förnamnet. Jag försökte fånga hans uppmärksamhet för att få veta vad han ville ha till frukost men utan resultat. Men så ska det ju vara på farsdag, bara få vara med sina barn och göra sånt de tycker är kul. Hade ni det mysigt? Kram Mia