fredag 21 november 2008

Sötnosar !



Victoria älskar att pyssla med sin lillasyster och i går fick vi oss ett gott skratt när hon hade klätt ut henne i mina kläder.......


I natt har det varit en mycket bättre natt. Hon var uppe med oss lite längre i går kväll och har faktiskt sovit hyfsat bra i natt. Köpte en ny sorts "tillägg" i går för att prova om hon vill ha lite extra käk. Hon åt av det innan hon somnade i går och sen sov hon ca. 4 timmar innan hon vaknade. Kanske behöver lite extra nu.... Känner mig i alla fall mycket piggare i dag, för i går kände jag mig som efter världens brakfest !! Trött, huvudvärk och illamående. Jag och min kompis Anna tog en promenad och fika och efter det fick jag ny energi. Otroligt vilken effekt vänner har på en ! I like you Anna !



I dag har min älskling åkt till Norge på utbildning. Han kommer hem på söndag kväll och jag och barnen kommer vara ensamma. Tråkigt när han åker bort. Saknar honom redan ! Får se vad vi ska hitta på då. I kväll blir det väl Idol och lite gott käk och godis kanske. Känner för en otroligt lugn helg. I morgon börjar världscupen i längdskidor och då ska jag sitta klistrad framför tv`n. Älskar vinterhelgerna när man får kura ner sig i soffan med fika och titta på skidåkning !!

Inga kommentarer: