måndag 17 november 2008

Ont i ryggen !!

Jag tror jag blir tokig !! Har haft ont i ryggen mer eller mindre sen Alva föddes, men i kväll var det helt olidligt, så nu har jag äntligen ringt och bokat massagetid. Ska få komma redan i morgon och det ska bli jäkligt skönt !! Hade så här för ca 1 år sedan och blev då bra efter några massagebehandlingar. Det har väl blivit så här nu för att jag går och bär mycket och sitter i obekväma ställningar och ammar. Hoppas att det känns bättre i morgon kväll.....

I dag har vi varit och vägt och mätt Alva. Hon väger nu 7150 g och är 65 cm lång. I dag fick vi information om smakportioner, så vi ska börja introducera lite potatis och morötter nu har vi tänkt. Kul när de börjar få äta riktig mat.

På e.m har Alva och jag varit på öppna förskolan för första gången. Vi gick dit med en kompis och hennes bebis. Det blev lite sång, fika och snack med andra mammor. Alva blev jättetrött efter sången och somnade i min famn, vilket hon inte gör så ofta nu för tiden. Jobbigt att gå på förskola ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du blir bättre i ryggen snart, det är ju jättejobbigt! Hoppas vi ses nästa vecka hemma hos Anna, vi kommer lite senare då vi ska på "utvecklingssamtal" på dagis. KRAM