onsdag 19 november 2008

Vakennatt igen !




Jaha då har hon varit vaken i natt igen. Precis när man trodde att nu har hon börjat sova flera timmar mellan målen. Jaja det är väl som det är. Hon gör det ju inte för att vara taskig mot oss.....Hon är väl helt enkelt hungrig eller sällskapssjuk. Det är bara så jobbigt när man är trött och vill sova. Hoppas på en bättre natt i natt !

I dag har jag och Uffe haft storröjning på övervåningen. Konstigt hur det fylls på med grejer hela tiden..... Var kommer allt i från ? Nu är det i alla fall nystädat och fint däruppe och jag blev lite sugen att flytta upp våran säng, men jag vet ju hur varmt det är på somrarna så det blir nog inte förrän vi får nån form av aircondition.

I går började Alva med smakportioner. Hon fick potatis för första gången och den åkte ut och in i munnen ca.20 gånger, men det är ju så det är i början. Hon verkade i alla fall tycka att det var intressant med lite annan konsistens i munnen. Vi kör väl på med potatis ett tag nu och sen får hon smaka nåt annat. Lilla tjejen har blivit så stor redan !!!
Oj nu snöar det lite ute. Hoppas att det blir kallt nu också så att snön ligger kvar till advent !

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag lider verkligen med er. Det vänder nog snart, men när man är mitt i det så känns det som det kommer vara så här för alltid. Kram kram