söndag 30 november 2008

TREVLIG FÖRSTA ADVENT !!

Den här fina adventsljusstaken hittade jag på Hemtex och den gulliga stenen har vi fått av Anna, Peter och Hilda.

I dag har vi tänt första adventsljuset och käkat lussebullar.Hur mysigt som helst. Jag älskar verkligen advent, lucia och jul ! Hela familjen var dessutom ledig i dag så vi käkade frukost i hop och kollade på skidåkning. på eftermiddagen ska vi ner till stan på julskyltning och sen ska vi och titta på Victorias dansavslutning. Det är hela dansstudion som har uppvisning nere på folkets hus och det brukar vara superbra !

3 kommentarer:

Unknown sa...

Mysig dag!
Vi har varit ute i snön och även varit på julmarknad!

Jessica sa...

Åh,vilken fin ljusstake!Blev jätteavundsjuk!första advent-kram på er allihopa!

Anonym sa...

Åh den är så fin!!
Stod och höll i en sådan,
men köpte den inte...???
Typiskt mig, bara för att jag har en annan hemma, men det förstås jag kan ju köpa en till stugan!

Kram