lördag 22 november 2008

Smakportioner

Föresten så kom jag på en sak...... Alva åt nästan en hel äggkopp med potatis i dag och hon blev skitarg när det var slut! Var riktigt förbannad på mig för att hon inte fick mer, men man får väl skynda långsamt i början så att hon inte får ont i magen. Verkar som att hon gillar riktig mat i alla fall. Det är ju positivt. Det är så roligt nu när har fått en egen personlighet och man kan tolka hennes signaler mycket lättare. Dessutom har hon sovit jättebra nu i några nätter och ingen är ju tacksammare än jag ! Jag är ju ensam med barnen i helgen och det känns ju alltid lättare om man är pigg då ! Längtar till min älskling kommer hem i morgon..... Saknar honom så fort han åker bort.

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att du fått sova lite bättre nu, det har vi med :-)