lördag 29 november 2008

Slappardag

I dag har jag inte gjort mycket. Var och skjutsade Victoria till en kompis på f.m och sen åkte Filip jag och Alva till jobbet och styrketränade. Skönt för min onda rygg !! Blir inte bättre av massagen......Funderar på om det kanske är kotorna ändå. Ska känna efter några dagar till, annars kanske det blir besök hos en naprapat i stället.
Annars har jag legat i soffan och kollat på skidsprint från Kuusamo och läst tidningar. Med andra ord....slappardag !

I går var våra kompisar Anna och Peter och lilla Hilda här och käkade lite och kollade på idol. Alltid lika kul att träffas. Det var länge sen nu. Fullt upp när man har småbarn ! Hilda har växt och blivit så stor och hon log mot mig i går. Jättesööööt!

Nu ska jag gå och fixa lite tacos tills min älskling kommer hem från jobbet. Sen blir det en myskväll framför Stjärnor på is. Tyvärr inget dansbandskampen i kväll.... Förstår inte hur jag ska klara mig ;)

TREVLIG ADVENT ALLA VÄNNER !!

Inga kommentarer: