fredag 7 november 2008

Tacksam

Var det nån som såg "Himlen kan vänta" i går? Jag gjorde det och inser att man ska vara otroligt tacksam för att man är frisk och har en underbar familj. Jag tror att man många gånger gnäller över småsaker, men när man ser sänt här så får man lite perpektiv på allting. Jag ska helt klart titta på resten av avsnitten även om jag tror att de kommer bli jobbiga att se. Man tänker sig in i om det skulle vara jag eller någon i min familj...... Otroligt starkt att medverka i ett sånt program !

2 kommentarer:

Linda H sa...

såg ej programet vet ej om jag skulle orka nu när mor blivit sjuk igen. så mina ord är fånga dagen ... Kram Linda

Jessica sa...

Missade tyvärr programmet!Vet inte om jag skulle orka se d heller men ska försöka nästa gång!Såg på reklamen att d verkade vara ett starkt program...