måndag 16 februari 2009

Utmaning !

Har fått en utmaning av Nina.

4 favoritprogram:

* Mästarnas mästare
* Let´s dance
* Melodifestivalen
* Allt som har med skidåkning att göra

4 saker som jag gjorde i går:

* Var med min familj
* Åkte 1 mil skidor
* Tittade på skidskytte
* Bakade kladdkaka. Mums !!

4 saker jag längtar till:

* Melodifestivalen live i Leksand på lördag
* Spa i Mora den 13 Mars med min vän Anna
* Få åka till Särna på sportlovet
* Åka utomlands

4 favoritrestauranger:

* Koh phangan i Stockholm ( thairestaurang)
* Fam Asp på Skvattramsvägen ;)
* Thaien i Borlänge ( vet ej vad den heter)
* Kina Hong kong i Falun

4 saker på min önskelista just nu:

* Att alla runt omkring mig ska må bra
* Få åka utomlands med familjen
* Nya längdskidor
* Klippa håret

4 personer jag utmanar:

* Sofie
* Linda M
* Jessica
* Jenny

Inga kommentarer: