onsdag 11 februari 2009

Bebisbesök

I dag har Alva haft besök av 3 bebiskompisar och deras mammor. De lekte för fullt nere på golvet ( alla utom 1 för han sov ). Kul att se hur de börjar upptäcka varandra mer och mer. Alva fick dessutom blommor av en av killarna ;) Det ska börjas i tid !! Hon fick en bukett tulpaner av lille Alvin. Gulligt va ?

Nu på eftermiddagen har jag suttit och lagt in lite bebiskläder på Tradera som jag ska sälja. Roligt att se om folk kommer buda nåt på dem. De kommer ligga inne 1 vecka till att börja med så får vi se hur det går. Lätt att fastna i Tradera för det blir ju ofta ganska billigt. Har fått några plagg som jag köpt och de var riktigt fina faktiskt ! Skulle ju inte börja.....men nu har jag gjort det ändå ! Kläderna som Alva har på sig på bilderna är traderafynd. Fina va ?


Uffe ringde nyss från jobbet och de skulle ut och fira några arbetskamrater som har fyllt 50 år i kväll. Det var planerat sedan länge, men helt plötsligt hade de andra arbetskamraterna börjat sjunga en sång om mig för Uffe och fira att vi gift oss. Blir spännande att höra när han kommer hem om det blev svensexa i efterhand !! Hi Hi ! Han trodde att jag redan visste om det här, men det gör jag faktiskt inte. Han har varit helt livrädd för att han ska få gå runt i "kanindräkt" på stan eller nåt liknande. Skulle ju vara en rolig syn i och för sig ! Berättar mer i morgon.

3 kommentarer:

Linda sa...

Det är lätt att fastna i traderaträsket, som mammaledig spanade jag genom fönstret efter postbilen varje dag ; )Nu säljer jag hellre,det är inte klokt vad folk betalar ibland, speciellt för pop o meandi, nästan så man skäms.

Anonym sa...

Tack för en trevlig fikastund. Visst får du lägga ut bilder, helt ok. Jag har fyndat tre pop-tröjor/tunikor idag. Tradera-beroende....javisst;)

kramar

Anonym sa...

Man fastnar lätt! Har själv lagt ut för ngr dagar sedan, kollar budandet med spänning!...och självklart väntar jag på paket!! Nu senast fyndat en skjorta och byxa till liileman från name it för 20 kr!! Hoppas det är fint! Tack för senast! Kram AA