söndag 15 februari 2009

Heja Måns !

Visst var det rätt låt som vann i går ? I alla fall Måns. Han var riktigt riktigt bra ! Bra låt, bra show, utstålning ! Han och Alcazar kommer gå långt i tävlingen. Annars var det ganska kassa låtar tycker jag. Nästa lördag får jag se festivalen live i Leksand. Då är BWO, EMD, Velvet mfl. BWO brukar ju ha bra låtar, så det ska bli spännande att se vad de levererar i år.

Den här helgen har varit en skön helg med familjen. Jag har även åkt 2 mil skidor, så jag känner mig stolt och nöjd med mig själv. Var i Stångtjärn i går och på Lugnet i dag. Snacka om naturupplevelse att åka i nypreparerade spår med snö hängandes i alla träd och solen i ansiktet !! Funderar på att köpa ett par nya skidor - har haft mina i 14 år tror jag och jag väger ju "några" kilo mer än när jag köpte dem, så man kan säga att jag har väldigt bra fäste men inget som helst glid. Skittråkigt att staka nerför backarna !! Ska nog kanske härda ut nu i vår och köpa när de säljer ut skidor på vårkanten.
Ska gå ut en sväng med Alva i vagnen nu och se om hon vill sova lite.

Inga kommentarer: