fredag 6 februari 2009

Barnvakt

I dag fick jag äran att vara barnvakt för första gången till våra vänners lille William en stund . Det gick hur bra som helst och han och Alva satt och "lekte"på golvet. Det märks att de får mer och mer utbyte av varandra ju större de blir. Det skiljer bara några dagar mellan dem så de är ju ganska lika i utvecklingen också. Kul att se vad som händer när de blir större......kanske ett blivande par ??? Vad vet man...














I dag har jag annars varit ner på stan en sväng och kollat i nya gallerian. Det var många nya affärer där - Claes Olsson, Brothers & Sisters, Glitter, Make up store, Tekninkmagasinet m.m. Det blev ingen shopping den här gången för det var så otroligt mycket folk överallt och jag orkade inte stå i kö, men en annan gång ska jag kolla lite bättre.
Nu ska jag gå och fixa lite mys till kvällen. Det blir räkor, vin, kex och ost och Let`s dance !!
I helgen blir det skidor igen för hela slanten - Lilla SS här i Falun. Barnen ska åka klassiskt i morgon och stafett på söndag. Det är över 600 barn/ungdomar anmälda till i morgon. Otroligt stor tävling med deltagare från hela Sverige och Norge. Ska bli roligt att tillbringa helgen på Lugnet !



5 kommentarer:

Anonym sa...

hahahah ;d

Anonym sa...

Vilka små sötingar!! William är otroligt lik Wilma tycker jag!!

Jessica sa...

Vad har dom sett som ser så förskräckta ut???kan d va fotografen??

Anonym sa...

Hej kompisar! Tack för lekstunden, va´gjorde vi utan er? Ha en trevlig helg!/ AA

Unknown sa...

Vilket sött litet par! :-)
Hoppas det går bra för barnen i helgen!