onsdag 8 oktober 2008

Motion och shopping är bra !!



Har varit ute och sprungit en liten runda. Har ingen jättekondis nu efter graviditeten, men är stolt över mig själv att jag klarade att springa över huvud taget. Det är så skönt att träna och rensa huvudet lite. Då blir man genast mycket gladare och positivare ! Ska nog ge mig på ett styrkepass i morgon.


Annars har dagen varit lugn. Gick ner till stan på förmiddagen och käkade lunch på Åhlens med U. Köpte lite presenter till barnens kusin och till en av våra kompisars son som fyller år. Var även in på Gina tricot och hittade 2 klänningar på rea som jag redan har en svart av. Köpte en brun och en lila nu. Jag älskar dem ! Perfekta när man nyss har fått barn och har "kärlekshandtag" runt midjan ;)


I kväll börjar "Bonde söker fru". Alla som känner mig vet ju att jag följer såna serier slaviskt, så jag lär väl börja titta på den här också. Kul att se vad det är för människor i år !


Föresten så köpte jag en skitsöt body till Alva (så här i älgjaktstider !)när jag var i Mora i går. Även Alvas pappa tyckte den var fin , älgjägare som han är !!


4 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken superhärlig body!
Hon är söt er lilla Alva!

Anonym sa...

Ha ha jag ser nog på vilken butik du varit!!
G0Du är SUPER DUKTIG som är ute och springer!!Jag själv längtar efter mina powerwalks, blir inte av när jag jobbar 8 - 17 och det har jag gjort i över en vecka nu. Men nästa vecka då ska svetten rinna!!
Kram på dig!!

Jessica sa...

Guud så söt liten älgflicka!

VILLA VRÅKEN sa...

Men va söt hon är lilla Alva......Kram Linda