fredag 24 oktober 2008

Lunchdate

Jag ska snart gå hem till mina vän A.A Hon är så gullig och har bjudit mig på lunch i dag innan vi ska åka till Särna. Tror att det skulle bli soppa....och kanske fika också ! Mums. Hon är en "drottning" i köket så det blir nog riktigt mumsigt ! Kul att ha vänner som bor så nära, som man kan slinka in till och snacka lite.

Hemma här i vårat vardagsrum är det fullt med väskor som står och väntar på att packas in i bilen. Fattar inte hur det kan bli så mycket grejer för bara några dagar ! Men jag packar nog hellre för mycket än att det ska saknas grejer när man kommer fram. A.N du kanske minns våran packning när vi skulle till "storrödingtjärn" ??? Den glömmer jag aldrig. "Glaumorbrudarna" som packade hela bohaget, som våra stackars karlar fick dra uppför fjället i 90 graders vinkel !! Jo men kött, potatisgratäng och en massa godis + en STOR neccesär MÅSTE man ha med sig ? Det var i alla fall en grymt kul resa. Nästa gång kanske våra bebisar ligger i pulkorna.....hur ska vi då få plats med våran packning ?? Hi Hi.

Ha en bra helg allihop. JAg skriver igen när jag kommit hem

3 kommentarer:

Anonym sa...

DU är utmanad sötnos!!
Kram

Jessica sa...

Det förra bloggupplägget du hade var bättre å finare!!

Unknown sa...

Jag har också utmanat dig :-)