torsdag 23 oktober 2008

Halloweendisco

Kolla in den här snygga halloweentjejen ! Victoria har varit på halloween-disco på sin skola i kväll. Det var ganska kul sa hon, men de hade haft spökvandring och då hade hon blivit lite rädd. Köpte de här roliga hornen i Sågmyra på "trend och tradition" i dag. Jag hittade även ett par jeans på Lager 157 till mig själv som jag faktiskt fick på mig trots att lite av gravidmagen är kvar. "Hänger" lite ovanför jeanslinningen, men va fasen man får väl täcka över hänget med en tunika eller liknande. Jeansen var i alla fall väldigt snygga.

I kväll har vi haft besök av brorsan och Sofie som hade varit ner och hämtat lite grejer och brorsan hade varit på kurs. Vi käkade lite varma mackor och snackade en stund och sen bar det av mot Särna med dem. Vi åker föresten också upp i morgon för att fira lite höstlov där. Har precis packat och det blir ju en hel del nu när vi är 5 i familjen. Hoppas att allt får plats i bilen, annars får jag väl lägga mig i takboxen ;). Vagnen tar ju så stor plats, men den måste ju med, så är det bara !

Med andra ord så blir det dåligt med bloggande nu på några dagar ! Ha det bra så länge.

Inga kommentarer: