fredag 3 oktober 2008

Badat på Lugnet

Har varit och badat på Lugnet nu på eftermiddagen med hela familjen. Alva älskar redan att bada. Det är ju så varm i barnbassängerna så att hon kan bada utan problem. Filip och Victoria hoppade från trampolinerna och jag simmade några längder. Skönt faktiskt ! Tror att jag ska börja simma lite för det är nog bra för mina axlar och rygg. Har fått ont nu sen jag började amma. Man sitter väl och spänner sig. Ska även försöka börja träna lite styrketräning för att bygga upp musklerna. Det har legat i "vila" lång tid nu ;)

I morgon och på söndag ska vi till Stångtjärn på skidläger med Filip och Victoria. De börjar sin barmarksträning nu och startar alltid med ett dagläger. Träning 2 dagar, mat och disco i morgonkväll. Ska bli riktigt roligt att träffa alla igen.

Snart ska vi bänka oss framför Idol med lite godis och mysa. Skönt med helg, synd bara att Uffe jobbar i natt.
Ha en jätteskön helg allihop !

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej kompis!!
Jag var så sugen på att ringa dig idag, men jag har ju inte ditt nummer!!

Är så SUGEN på att träffas!!

Ska vi boka in en helg i februari redan nu( kanske du har ammat klart då!!),
så kan INGENTING komma emellan!!

Kram!!