fredag 10 oktober 2008

Fredag

Åh vad skönt med fredag ! Trots att jag är ledig nu, så är det alltid skönt när det blir helg. I dag blir en fullspäckad dag. Ska snart åka och käka lunch med min kompis A och hennes syrra och våra bebisar. Sen ska jag hämta de andra barnen i skolan och åka ner på stan. Victoria ska köpa present till en klasskompis som ska ha kalas i morgon. Efter det åker vi och hämtar U på högskolan och drar sen till Sundborn på 2 årskalas..............
SEN blir det fredagsmys med lite tacos och chokladbollar. Puh !!! Men jag gillar ju när det händer något.

Alva har utvecklats nåt enormt på några veckor bara, från att ha varit ett litet knyte som mest åt och sov är hon nu mer vaken och aktiv. Rullar runt, jollrar, ler. Man smälter helt när hon drar av ett riktigt leende ! Hennes syskon är också så otroligt mån om henne hela tiden, så det är då inga problem att ha 3 barn ! Trodde väl kanske att det skulle bli drygt att börja om med en liten igen, men det har gått över förväntan.

Ska gå och göra mig i ordning för en smarrig lunch med efterrätt. Kan rekommendera Skandic på fredagar...

1 kommentar:

Jessica sa...

Då fick jag reda på vem som fyller år idag.Är han redan 2 år??