lördag 31 januari 2009

Åter till vardagen


Jaha då var jag tillbaka igen efter några helt fantastiska dagar uppe på Idre-Fjäll. Synd att tiden går så fort bara. Skulle gärna stannat 1 vecka till i det fina vädret ! Vi har haft det helt perfekt - sol, gnistrande snö, fin skidåkning, god mat och trevligt sällskap. Jag har åkt 3 mil skidåkning på 3 dagar vilket är ganska mycket för att vara mig, så jag är nöjd som bara den nu !! Åkte ett spår som heter "Burusjöspåret", vilket jag verkligen kan rekommndera för er som inte åkt det. Det är 15 km i varierad terräng, ganska jobbigt men vad gör det när det är sååå fint väder !



























På torsdagkväll var vi upp till Värdshuset och käkade BBQ-buffè. Mycket god mat och lite vin blev det.( Jag har slutat amma nu så då blev det lite vin -Mums ! )

Filip och Victoria har åkt slalom i 2 dagar med några av sina kusiner och de var också jättenöjda med vistelsen. Vill dit igen nästa år !! Det blev även lite bad och bowling för deras del. Bebisarna Alva och Hilda har varit ute på ländgskidåkning med oss ( mig, Uffe, Anna och Peter) och de har sovit så skönt i sina pulkor hela tiden. Segebadenpulkan är en superbra uppfinning så att man kan åka skidor tillsammans även om man har en lite bebis.

Här är de...tro det eller ej !!








Det var riktigt trist att åka hemåt i dag men tiden går ju som bekant fort när man har roligt ! Vi får göra om det nästa år igen. Tack för trevligt sällskap Anna, Peter och Hilda !

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ni verkar ha haft det härligt!! Ska vi försöka oss på en "date", hur ser det ut för er nästa vecka och veckan därpå? Hade en ide om att ta en fika ute, kanske på Waynes på kupolen eller vad tycker du? Annars funkar det hemma hos mig... Vi får bestämma en dag så kan vi maila/smsa dom andra mammorna så får vi se om några hänger på?
KRAM

VILLA VRÅKEN sa...

Va ni verkar ha haft det härligt, så skönt att komma iväg och få ett break i vardagen!!! Kram Linda
Ps hälsa alla andra tjejerna!

Anonym sa...

Fina bilder, man längtar tillbaka...Vi vill också tacka er alla i familjen Olson för mysiga och roliga dagar!
Kram Anna, Peter och Hilda

Unknown sa...

Det såg verkligen härligt ut!

Anonym sa...

Vilka underbara vinterbilder! Blir inte bättre än så! Kan man hyra in sig i en av pulkorna kanske..ser ut att passa mig perfekt! Kram AA

Anonym sa...

Va fina bilder :) Sagolikt att åka skidor när de är sådär.