torsdag 15 januari 2009

Fika hos Eva

I dag har jag och Anna, Alva och William varit ut till Enviken och hälsat på Eva och hennes lilla Joel. Hon hade gjort supergoda semlor tills vi kom som vi mumsade i oss. Kul att se var hon bor. Jag har aldrig varit hem till henne förut, men vi ska försöka träffas flera gånger nu när vi är hemma med bebisarna. Alltid lika kul att träffa sina vänner och snacka lite.... Tack för semlorna Eva !!Snart bär det av upp till Lugnet på skidträning. Har nyss vallat skidor, för min käre man är i Trängslet på halkkörning och han brukar annars vara den som vallar . Jag säger bara en sak.... Jag HATAR klisterföre !! Det är sååå himla kladdigt att hålla på med. Nu har det ju även kommit lite snö i natt så jag gjorde en blandning av klister och valla. Hoppas att de blir nöjda med skidorna nu då...... Lär väl få höra det annars ;)

Nu ska vi käka lite kycklingvingar och ris och sen ska vi börja att göra oss i ordning.

1 kommentar:

Unknown sa...

Gott med semlor!
Tror jag ska äta en i år iallafall :-)
Hoppas att vallan funkade ;-)