tisdag 20 januari 2009

Idrottsgalan

I dag har jag och Alva varit och träffat min kompis Sofia och hennes lille Alwin. Han är 3 månader och vi har inte träffats förrän nu. Det var verkligen på tiden nu... Han var en riktig liten sötnos med mörkt hår och smilgropar !! Kul att träffa Sofia och sitta och prata lite. I morgon kommer de hem till oss på lite fika. Känns som att jag inte gör annat än fikar.......... men det gör jag faktiskt ! Alldeles nyss var min vän Anna här och hälsade på.....och fikade !! ;)

I går var vi med Alva till BVC på läkarbesök. Alva väger nu 8160 g och är 67 cm lång. Alla kontroller som läkaren gjorde var bra så det verkar som att hon utvecklas i rätt takt.

Såg ni Idrottsgalan i går ? Den var superbra och rolig att se på. Björn och Robert Gustafsson är ju helknasiga. Förstår inte var de får allt i från. Skrattade gott åt dem ! Roligt också att Charlotte Kalla fick Jerringpriset, men Sanna Kallur hade också varit en lika värdig vinnare. De är 2 helsympatiska tjejer båda 2 som har gjort otroliga idrottsprestationer ! Kanske blir Kallurs tur nästa år... Jag skulle verkligen vilja åka och följa idrottgalan live nån gång och se alla "stjärnor i verkligheten !! Nån som hänger på ???

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jösses, vad du fikar! ;-)

Idrottsgalan är kul att se på, jag skulle också gärna se den live.

Johanna sa...

Såg att du kikat in på min blogg, kan hålla me om att de e hur rolig som helst att ha en blogg och kika in hos andra. Hoppas du har det bra på din mammaledighet, ser iallafall ut så på bloggen.... mysigt! Sköt om er. Kram Johanna