måndag 26 januari 2009

Vintersemester

Underbar bild på Städjan.

På onsdag bär det av på skidsemester till Idre-Fjäll. Vi brukar åka upp några dagar den här tiden på året och bo i en stuga där. Dagarna ägnas åt skidåkning, god mat, bad, bowling, bastu. Det brukar vara riktiga höjdardagar. Jag hoppas på fint väder varje dag.... Snö finns det ju så det räcker till så det ska nog inte bli några problem ! Våra vänner Anna, Peter & Hilda kommer följa med oss även i år. Det är så kul att de vill följa med !
Morgondagen ska jag ägna åt packning. Det är ju myyyycket grejer som ska med till 5 personer - kläder, skor, skidor, pjäxor, mat m.m
Nu ska jag ta en promenad bort till Sara och Jasmine på lite förmiddagsfika och en trevlig pratstund. Ha en bra dag !!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va myyyyysigt ni kommer ha det!! Jag vill jättegärna ses någon dag, kanske kan kolla med "jobbmammorna" om ni vill brumma över till Borlänge någon dag på lite fika?
KRAM!!

Anonym sa...

Ha det så jättemysigt!!
Kram i massor!!

Jenny sa...

Gud vad härligt! Ha det så bra. Jag tror det kommer att bli bra väder i helgen så det gynnar.

Unknown sa...

Låter härligt!
Hoppas ni får det underbart!