torsdag 1 januari 2009

Gott nytt 2009

I går var det nyårsafton och vi firade den tillsammans med några vänner och alla våra barn. Vi var sammanlagt 16 stycken som var hemma hos Anna och Stefan. Det blev en helt fantastiskt trevlig kväll med god mat, dryck, raketer, spel och mycket snack ! Vi hade gjort 1 maträtt/familj och vi stod för efterrätten som bestod av cheescake.









Vi spelade ett nytt spel som hette "Lika par leka bäst". Det var riktigt roligt ! Fattar inte varför man inte spelar spel oftare. Det är ju så kul ! Man kan ju faktiskt spela spel nån kväll i stället för att kolla på tv...



Jag hoppas att det kommande året blir lika bra som förra året och jag hoppas att alla runt omkring mig får ha det bra och vara friska ! Nyårslöften såsom sluta äta godis, träna mer, har jag slutat att avge för jag kan ändå inte hålla dem. Jag är och förblir en "godisråtta" och jag trivs med det ;) Det är livskvalite`. Träna det gör jag då och då när andan faller på och det räcker nog.... Nä man ska vara nöjd med den man är och det man har i stället. Livet är för kort för att ha tråkig !!
Gott nytt år på er alla mina kära vänner och min familj !










1 kommentar:

Anonym sa...

Gott Nytt 2009!
Hoppas att det blir lika underbart som förra året;)
Kramar Anna o Peter