onsdag 3 december 2008

Träna mera !!

Åh vad skönt det är att träna.... Kan nån svara på varför man inte gör det till en vana ? Anna och jag körde ett pass i går kväll och man blir helt lycklig efteråt. Så skönt att röra sig, rensa hjärnan och göra något "bara" för sin egen skull. Ska försöka komma i väg åtminstone 2 ggr/vecka. Nu har jag ju skrivit det här så ni får påminna mig om jag slarvar !!
Ska dock ta det lugnt några dagar nu för jag har nyss varit hos en naprapat och behandlat min onda rygg. Jag blev inte bättre av massagen, så han rekommenderade mig att söka hos en naprapat i stället och det har jag gjort nu. Känner mig lite öm, men det var jätteskönt och jag tror det kommer hjälpa.

Nu sover Alva och de andra barnen är ute och leker så jag tänker sätta mig i soffan och kolla på skidskytte. Premiär för herrarna.

I dag har jag bakat kakor till dopet. Det blev 3 olika sorter. Tycker att det är kul att baka, men jag förstår mig inte riktigt på bagare som är uppe 3 på natten för att baka flera hundra olika sorters kakor, bullar och bröd...... Det är i alla fall väldigt kul att bjuda på och äta det man bakat själv. Ja på tal om dopet....det är bara 1 ½ vecka kvar och det ska bli så mysigt. Vi blir ca. 40 st. Roligt att träffa alla !

Inga kommentarer: