söndag 7 december 2008

Luuugn helg

Har haft en mycket lugn helg med mina barn. Uffe har jobbat hela helgen. Vi har bara varit hemma och tagit det lugnt. Vi är fortfarande lite förkylda, men det är betydligt bättre. Har kollat på längdskidor, skidskytte, idol och sist men inte minst dansbandskampen. Larz Kristerz gick vidare igen, men den här gången var de inte bra. Fick konstiga låtar tror jag. Dag efter dag var helt intetsägande !! Men men jag är ju glad att de gick vidare 1 vecka till. Tycker att de är härliga på nåt konstigt vis.....

I morse när jag vaknade möttes jag av den här härliga synen. Hon är så glad och mysig när hon vaknar på morgonen. Skönt att hon mår bättre nu. Har haft jättejobbig hosta.
Åh vad det är fint ute nu när det kommit lite snö. Jag älskar att vara ute och gå och titta på alla ljusstakar och stjärnor i fönstrerna. Det blir så mycket mer julkänsla när det är snö ute. Jag behöver nog i och för sig inte vara orolig för att få en grön jul. Vi åker upp till Särna och där är det alltid "snösäkert"............och kallt !! Nu är det inte många dagar kvar till lucia. Tog lite kort på barnen idag med "luciatema"

Inga kommentarer: