söndag 21 december 2008

Grattis Larz Kristerz !!


Gud vad glad jag blev i går när de vann !! Trodde faktiskt att Scotts skulle vinna men hoppades på Larz Kristerz !! Läste nyss i Aftonbladet att Larz Kristerz har fått flest röster varje deltävling... Snacka om grymma de är ! Skulle såå gärna vilja vara i Älvdalen i kväll när de ska ha välkomstceremoni för dem, men det känns lite långt att åka dit i kväll när vi ska åka till Särna i morgon. HEJA ÄLVDALENS KOMMUN ;)

Känner mig faktiskt ganska hängig i dag. Känns som att jag har fått feber. Har varit förkyld i princip hela december och nu efter bröllopet har det brytit ut rejält. Har väl börjat slappna av nu antagligen efter att ha gått på helspänn i några månader. Hoppas att det går över efter lite vila i dag. Ska lägga mig och kolla på damernas skidskyttestafett och äta lussebullar.... Ha en bra dag !

2 kommentarer:

Jessica sa...

Hoppas du blir frisk till jul å nyår och att det inte börjar om för Alva.....Vi ses snart min vän!

Unknown sa...

Krya på dig!