söndag 1 mars 2009

Grattis Daniel Tynell !!


Har tittat på Vasaloppet i dag och det blev min favorit Daniel Tynell som vann, efter ett mycket spännande lopp !! Vasaloppssöndagen är en riktig mysdag framför tv`n. Då dukar vi upp en god frukost och sitter och kollar hela förmiddagen. I dag är det ju dessutom 5 -milen direkt efter, men det är otroligt tråkigt med massstart, så jag bloggar lite i stället. Förstår inte varför de absolut måste ha masstart ?? Det är mycket mer spännande med intervallstart.


Filip åkte ner på stan med några kompisar för att shoppa lite och sen skulle de åka buss hem. Han börjar bli stor nu vår "lille" kille. Tänk att han fyller 11 år i sommar. Står inte på förrän vi har en tonåring i huset ;)


Victoria har följt med sina kompisar Vilma, Nora och deras mamma Anna på bio. De skulle se "Discodaggarna".


Såg ni melodifestivalen i går då? Jag tyckte faktiskt att "Starpilots" låt var bäst och sen gillade jag Sarah Dawn Finer och blev riktigt förvånad över att hon inte gick till final. Antagligen kommer hon vidare ändå via andra chansen eller den internationella juryn. Nu när jag har hört alla låtar så tror jag att Måns eller Alcazar vinner. De var bäst enligt mig ! Får väl se om jag har rätt.......

Nej nu ska jag gå och titta lite på 5-milen igen och se om det händer nåt. Bye Bye !

1 kommentar:

Jessica sa...

Ja det var alldeles rätt att Daniel vann...stakkungen!!
Efter att ha hört alla låtar tror jag att Alcazar vinner!!
Vilken fin familj du har Lena,den ska du va stolt över!!!!