torsdag 12 mars 2009

Sjuk !

Om ni undrar vad som händer med vårat kök, så står det stilla just nu. Vi väntar på en rörmockare som ska komma och hjälpa oss, så vi kan inte göra något mera för tillfället. Kommer lite bilder när det är klart.

Själv har jag åkt på magsjuka. Jag sa när jag var hos Anna på lunch i förrgår att jag aldrig har magsjuka........ DET skulle jag inte ha sagt, för på natten började det. Mådde riktigt risigt i går och hade ont i kroppen, men det verkar ha gett sig redan. I dag mår jag bättre och har varit ute på en kort promenad i solen. Skönt ! I morgon ska ju jag och Anna åka på spa, så då måste jag vara frisk igen. Ska bli så skönt att relaxa lite och sova en HEL natt !!!!! Vi ska få behandlingar på dagen och på kvällen blir det 4 -rätters middag och kanske ett och annat glas vin ;) Låter inte det mysigt ??

4 kommentarer:

VILLA VRÅKEN sa...

Ha det så trevligt på spa! Ska ni till Mora??? Hälsa Anna så gott!!

Kram kram

Sofie sa...

DEt låter jätte trevligt! ha det så bra! <3<3

Jenny sa...

Gud så najs med spa, och en hel natts sömn! Ha det så himla gott!

Unknown sa...

Låter supermysigt!