torsdag 2 april 2009

Dax att blogga......



Ni kanske undrar var jag tagit vägen ?? Har varit dålig på att blogga senaste veckan. Det beror på att vi haft fullt upp härhemma med kalas, besök m.m I fredags fyllde jag år och då hade vi besök av Anna, Peter och Hilda på dagen och Familjen Asp på kvällen. Det blev tårta och mat hela dagen !! På morgonen kom barnen in och sjöng för mig ( Uffe jobbade natt) och jag fick presenter som de själva hade köpt. Av Victoria fick jag ett par Hello Kittytrosor och av Filip och Alva en "Amor Amor"-duschcreme. I måndags kom mamma ner och hälsade på oss. Hon stannade till i går. Kul med lite Särnabesök ! Jag och Uffe fick erbjudande om att gå på bio nu när vi hade barnvakt och självklart nappade vi på det förslaget. Vi var och såg "Män som hatar kvinnor". Gud vilken bra film !! Har inte läst boken, men ska verkligen läsa del 2 och 3 nu.... Mysigt att gå på bio tillsammans. Det var ju ett tag sedan...

I måndags kom Familjen Engestang och grattade oss och fikade. Axel är så himla mysig och busig. Han lekte med tjejerna på övervåningen och hade kul.

I tisdags fyllde Uffe år och då blev det tårta igen. Anna, Stefan och William kom förbi på lite smörgåstårta och vi bokade även en resa tillsammans med deras familj. 27 september bär det av till Rhodos. Ska bli huuuur skönt som helst !! Längtar........... Vi har bokat på ett Sunving resort hotell där de har massor med roliga barn och vuxen aktiviteter. Samma koncept som vi har varit på Cypern, men den här gången testade vi ett annat resmål. Blir spännande att se om det är lika bra.

6 kommentarer:

VILLA VRÅKEN sa...

ååå låter mysigt med en resa!!!! Vilket hotell????
Vi har varit på ett sunwing resort på Rhodos, kallitea tror jag att det hette! Jättefint hotell!!

Kram kram

Jenny sa...

Grattis i efterskott! HAde skrivit in i det i kalendern men lyckades ändå i vardagskaoset glömma bort det- bättre sent än aldrig. Jag blir inte alls avundsjuk på er bokade resa :)

Sofie sa...

Vad mysigt att åka dit :) <3<3

Unknown sa...

Grattis i efterskott!
Härligt med resa, det är så skönt att ha en sån att se fram emot.
Vi sticker i juni, två veckor och jag längtar!

Mamma J sa...

Det är bättre!!

Ja, Sunwing på Rhodos alltså :).

Har inte varit på så många olika, men Rhodos är toppen verkligen.

Kompisar till oss har varit på ett helt gäng olika Sunwings och de tycker att Rhodos är outstanding.

Nu gjorde jag inte så att längtan blev mindre, va´?! ;)

VILLA VRÅKEN sa...

Hej hej......Cypern är ju Cypern, men grekland är ju bara bäst! God mat och inte så dyrt som Cypern.....Superfint hotell måste jag säga! Lite synd bara att det ligger så långt utanför, men man åker ju inte till Rhodos för att shoppa! Ni kommer att få en superbra semester med god mat och vackert väder!!Det finns ett vattenland som ni måte åka till...... Kramar