onsdag 29 april 2009

Vad har hänt ??

Usch vad dålig jag blivit på att uppdatera bloggen !! Fy på mig ! ;) Det är ju bara så härligt att vara ute nu så tiden framför datorn minskar mer och mer ju närmare sommaren kommer.

I dag har jag haft besök av 5 mammor och bebisar från vårat område. Vi fikade och åt lunch tillsammans. Det blir många sådana träffar nu när vi är så många som fått barn. Alltid trevligt att träffas och sitta och snacka lite. Bebisarna börjar få mer och mer utbyte av varandra också, så nu leker de nästan...

I går var jag och barnen till Borlänge på shoppingrunda. Det blev en hel del sommarkläder till dem. Jag älskar att handla barnkläder, men ni ska inte tro att jag hittade nåt till mig själv heller....... Behöver egentligen byta ut hela min garderob, men det blir sååå dyrt. Nu ser det ut ungefär såhär i den " Jaha vad ska jag ta på mig i dag då ???? Nåt svart eller nåt svart ?? " Skulle behöva uppdatera med lite färg känner jag.

Jag köpte även en ny sittvagn till Alva. Den är röd och jag är supernöjd med den ( efter att ha varit och justerat den lite i dag )

I morgon är det valborg och då blir det grillning med några trevliga grannar och deras barn. Ska lägga på en mumsig fläskfile på grillen och premiärgrilla för i år. Gissar att det kommer osa från flera grillar under morgondagen. Ev. går vi ner till Gullnäs och kollar på brasan på kvällen.

HA EN TREVLIG VALBORGSMÄSSOAFTON !!

1 kommentar:

Jessica sa...

Hon passar som handen i handsken i den nya vagnen!!Tufft med lite färg,alla har ju svarta,bruna eller gråa...Trevlig valborg från oss!här blir d nog bara mera krya på mig,inga stora utsvävningar.hade tänkt köra till malung en vända men får se vilken dag det blir...ha d bra kram!!