onsdag 8 april 2009

GLAD PÅSK !!

Är väldigt dålig på att blogga för tillfället vilket beror på att det är så fint väder och jag bara vill vara ute. Nu är det dessutom påsk snart och då bär det av mot "blåkulla", så då blir det inget bloggande på hela påsklovet. Det har varit helt underbara dagar här i Falun, med strålande sol och snön har smält som bara den. Snart är nog gräsmattan framme. ÅHH jag älskar den här tiden !!

I dag blir det en "hemmadag" med tvättning och packning inför Särnaresan. Det är mycket grejer som ska med till 5 personer........ Ska bli skönt och mysigt att komma upp till Nordomsjön. Det har blivit en tradition att bo där när det är påsk och ungarna tycker att det är så mysigt också. Nu blir det "utedass" 1 vecka. Vad sägs om det ? ;)


Den 17 april är det Larz Kristerz och Scotts på Idre Fjäll och jag är väldigt sugen på att åka dit. Undrar om det finns några biljetter kvar ? Det lär väl vara åtgång på dem kan jag tro. Får se om jag får med mig nån upp och om det går att fixa nån chaffis.....



Ha en riktigt skön och mysig påsk alla vänner och ät mycket påskgodis !!!!

Föresten så går Alva med sin "läragåvagn" nu. Hon är såååå nöjd !

3 kommentarer:

Linda sa...

Trevligt m Nordomsjön å utedass : ) när ni kommer ökar ju invånarantalet här i påsk m typ 100% ; ) Det finns biljetter till LK kvar men bara sådana som gäller för BÅDA kvällarna ringde å frågade igår : ( / L

Jessica sa...

Men lilla Alvis knatar på snart!bravo...vi blev ju för sena på biljetterna,dagarna har bara rullat på å jag kom på det idag...men vet inte om jag är så sugen på att köpa biljett för båda dagarna om jag bara åker dit en kväll!kanske får vänta till i sommar å boggberget...kram kram vi ses snart!

Linda sa...

Dom kommer till Idreyran me : )