lördag 20 september 2008

Myshelg !

Vaknade ganska tidigt i morse av en sprudlande glad Alva bredvid mig i sängen. Inte så svårt att kliva upp ur sängen då. Jag som annars är extremt morgontrött ! När klockan var 12 hade jag och barnen redan hunnit med att käka frukost, gå på loppis och åka till Sågmyra på Lager 157 och byta ett par jeans som Filip inte ville ha. Börjar bli en kräsen 10 åring ;). Själv hittade jag en schysst klänning. Kul att köpa kläder igen nu när magen är borta. När vi kom hem bakade jag och Victoria och 2 av hennes kompisar muffins och chokladbollar som de ska ha till sitt pyjamasparty i kväll. Tjejerna har själva planerat och handlat till festen. Kul med kreativa barn !! Ska nog gå ut och ta en promenad med vagnen nu i det alldeles underbara höstvädret. Måste passa på medans det är sol för annars är det ju bara FÖR grått ute.

Inga kommentarer: