måndag 29 september 2008

Idol

Har nyss kollat på Idol. Tycker att det är hög klass på deltagarna i år. Däremot är juryn mycket snällare än tidigare år. Saknar nästan Kirstis arga kommentarer. I alla fall så är deltagarna grymt bra. Svårt att säga vem som är bäst av dem, men Loulou är cool. Ska bli roligt att höra killarna i morgon.


Har annars haft garderobsrensning i kväll. Mindre kul, men sånt som måste göras i bland. Har kollat igenom barnens vinterkläder och rensat ur urvuxna kläder. Vi hade sån tur att alla vinterkläder passade från förra året, utom skor till Filip, så ett par såna får det bli nån dag.


Det är faktiskt riktigt kul att blogga, även om jag inte har nån större läskrets än, men ni får väl tipsa om min blogg till såna jag känner ;).


Ska gå och lägga mig och läsa i min bra bok. Måste komma i gång och läsa lite mer nu. Har blivit dåligt senaste månaderna. Läser annars minst 1 bok/vecka.


Godnatt på er och sov så gott !

2 kommentarer:

Jessica sa...

en läsare har du iallafall...

Anonym sa...

Jag är redan en fan ;-)