söndag 21 september 2008

Höstmys!







Somnade en stund bredvid Alva på f.m när hon skulle sova och jag måste ju säga att man drömmer mycket sjuka drömmar när man ammar. Vet ej vad det beror på. Drömde i alla fall att jag blev biten av en mård !!! Var får man allt i från ??? På e.m har vi haft besök av barnen kusin och hennes lillasyster. Vi tog en promenad i det alldeleles underbara höstvädret och sen fikade vi kladdkaka som jag och Victoria bakat. Är otroligt svag för allt som har choklad i sig. TYVÄRR !! Önskar att jag kunde ha en lite mer sund livsstil, men det är ju så otroligt gott med "onyttigheter". Sitter nu och väntar på att min älskling ska komma hem från jobbet efter en lång jobbhelg och då bär det av till China för lite gott käk. Filip drog nyss i väg på bio med sina kompisar. Känns lite sjukt att man har så stora barn fast man känner sig som 20 själv ;) . Otroligt kul att få en "sladdis" i alla fall. Det kan jag rekommendera alla som läser det här !

Inga kommentarer: