torsdag 7 maj 2009

Inne i ett träningsstim !

Åh vad kul det är med träning just nu. Jag är en riktig periodare när det gäller det. Har de senaste veckorna kommit i gång riktigt bra med löpning. Sprungit var annan/var tredje dag ungefär och det går bara lättare och lättare. Det blir som "ett gift" när jag väl kommer i gång. Hoppas att det håller i sig länge nu. Jag mår så bra av att träna och skulle även vilja gå ner några kilo tills det är dax för bikini. På tal om bikini ja.... var kan man hitta en snygg halterneckbikini MED byglar ???Alla har ju utan och det är bara att glömma efter 3 barn ;) Nån som har nåt tips ?

I kväll ska jag och mina kära vänner "Annorna "åka till Borlänge och shoppa och käka thaimat utan män och barn. Ska bli roligt att träffa er. Har alltid kul i hop med er mina vänner !! Jag ska försöka hitta lite nya fräscha kläder till mig själv. Blir sugen på lite nytt nu när det snart är sommar. Det är faktiskt bara 5 veckor kvar till sommarlovet. Längtar så mycket efter att slippa alla "tider" några veckor, mysiga sommarkvällar med god mat och trevligt umgänge, barnen kan vara uppe länge och det är ljust på kvällarna............ Vi har väl inga särskilda semesterplaner för sommaren mer än att vi ska vara i Särna och även åka ner till Fam Engestang på Timran i augusti. Annars kommer vi bara göra det som faller oss in. Vi har ju en härlig semestervecka på Rhodos i september att se fram emot.........

1 kommentar:

Anonym sa...

Ses vi på Tjejruset nästa vecka?
/Johanna